Klantenservice
Bij Chocolate Company Retail BV bereiden we uw bestelling met de grootste zorg, zodat u uzelf of een geliefde kunt trakteren op een geweldig chocoladeavontuur. Heeft u vragen over onze producten, website of uw bestelling? Mail naar [email protected] of bel onze webshop-service in Joure op +31 (0)513 - 41 93 63.vWe verwelkomen ook alle opmerkingen of suggesties om de ervaring van onze winkels en website te verbeteren. Met die opmerkingen streve we ernaar het chocoladeavontuur nog leuker en spannender te maken.
Oeps, is er iets misgegaan?
In het geval dat de levering van uw bestelling niet verliep zoals gewenst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] of via het contactformulier op de website.
Voor alle NIET-voedselproducten heeft u het recht om uw bestelling zonder opgave van reden te annuleren tot 14 dagen na ontvangst. U heeft opnieuw 14 dagen de tijd om uw product terug te sturen. Het volledige bedrag, inclusief verzendkosten, wordt aan u gecrediteerd. Alleen de kosten voor het retourneren naar de winkel zijn voor uw eigen rekening. Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, stuur dan het product met alle accessoires en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking terug. Om dit recht uit te oefenen, neem contact met ons op via [email protected]. Wij zullen dan het orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugbetalen.
Vanwege voedselveiligheidsredenen kunnen we helaas GEEN retourzendingen van voedselproducten accepteren. We willen echter graag samen met u werken aan een oplossing als de bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed.
Ambachtelijke producten zijn niet allemaal exact hetzelfde en daar zijn we trots op
Houd er rekening mee dat onze chocoladeproducten ambachtelijke, met de handgemaakte producten zijn. Het geleverde product kan daarom iets afwijken van de afbeelding in de webshop. Onze chefs doen hun best, maar koken met chocolade is een kunst, geen wetenschap.
Levertijd
Een bestelling die op een werkdag voor 14.00 uur wordt geplaatst, wordt dezelfde dag nog bereid en verzonden. De levertijd is afhankelijk van de verzendoptie die u heeft gekozen tijdens het afrekenen.
Kwaliteitsgarantie
Onze producten worden met de grootste zorg bereid en zijn meestal voorzien van een houdbaarheidsdatum. Voor chocoladebestellingen garanderen wij kwaliteit voor minimaal 2 tot maximaal 4 weken na uw besteldatum. Dit komt doordat we voornamelijk natuurlijke producten gebruiken voor onze vullingen. Als u toch klachten heeft over de kwaliteit, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We ontvangen uw vraag graag binnen een redelijke termijn na bestelling.
Vermeld contactgegevens en ordernummer
Vermeld alstublieft uw e-mailadres of telefoonnummer, evenals het ordernummer, zodat we u goed van dienst kunnen zijn.
Reactietijd
We streven ernaar om binnen 48 uur op uw vraag te reageren.
-
Bel ons op +31 513 820 138
-
E-mail [email protected]
-
Adres hoofdkantoor Nipkowweg 19, 8501 XH Joure
1 Verzending
Als je op werkdagen – maandag t/m vrijdag – voor 14:00u bestelt en geen alternatieve verzenddatum kiest, wordt het de volgende dag geleverd. De bestellingen van het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Wij versturen onze pakketten met PostNL binnen Nederland en hun buitenlandse partijen als het gaat om een buitenlandse order.
Wij werken met voedingswaren, waardoor we de chocoladeproducten niet kunnen terugnemen. NIET-chocoladeproducten zouden in hun originele staat wel teruggebracht kunnen worden.
De facturen worden digitaal gestuurd, zodra een bestelling is geplaatst en worden NIET meegestuurd met de bestellingen. Dit komt doordat de meeste bestellingen als cadeau naar een ander persoon verstuurd worden.
Ja, wij versturen naar het buitenland. Mocht het land dat jij wil kiezen niet als optie staan, neem dan contact op met ons via de mail.
2 Betalingen
Je kunt de producten bestellen met Ideal, Creditcard, Paypal en Apple Pay - indien je bestelt via een Mac apparaat -.
Bij een mislukte betaling ontvang je een e-mail met daarin een link om eenvoudig de betaling af te ronden. Neem contact met ons op mocht dit onverhoopt misgaan.
Nee, het is de bedoeling dat wij de 'koop' van een klant afmaken, nadat er een betaling is geweest. Voor bedrijven gelden er andere regels hiervoor. Neem contact met ons op indien je in naam van een bedrijf op rekening wil betalen.